Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Anna - 19 mars 2008 22:20

Blev inte helt klar med städningen idag, det fanns en DEL att göra, suck. Dessutom så hamnade jag gång på gång framför denna fyrkantiga skärm:(

Förstår inte detta.

Men det är en dag imorgon också!


Börjar bli riktigt trött nu, van att snuffsa vid 21, men man vill ju försöka vara uppe iallafall lite längre när man är ledig. Men det får nog bli bingen snart ändå, tänkte läsa lite. *zZZZzzz*


Blir ingen party för min del på lördag, alla är gone eller upptagna med jobb:(

WHY! Varför just nu? fuck fuck.


Har blivit såld på Scooters låt, jumping all over the world. Det var längesedan nu som jag fastnade för hans låtar, dom har inte riktigt hållit måttet sedan han var riktigt stor. Men denna är superskön. 


Sängen och läsdax nu, vill ju inte sova bort hela dagen imorrn.

Gud så vuxet det lät?!? help me.....

Av Anna - 19 mars 2008 14:00

Sitter vid köksfönstret just nu och får underbara solen rätt i nyllet, varmt och sköööönt! Om nu bara den eländiga snön kunde försvinna med, har fasen inte snöat på hela vintern, och så kommer den NU, när man hade fått vårkänslor och ställt fram utemöblerna och förberett sig. Aja, sånt är d.


Har varit en riktig slappis dag idag, vaknade vid 7 och låg med kissarna i sängen och glodde på vakna med the vocie, älskar det programmet men hinner nästan aldrig se det när man jobbar varje dag.


Hade planer på att dra till Elmia på fredag, men vädret verkar bli snökaos och blåst igen just då:( hoppas det ändrar sig.


Nä nu ska jag kika på lite shopping sidor, behöver lindra mitt shopping sug lite så jag får väl klicka hem lite toppar:)

Sen är det STÄD som gäller, det behövs veeerkligen, fy vad det ser ut här nu, suck.

Bye!

Ovido - Quiz & Flashcards