Alla inlägg den 30 mars 2008

Av Anna - 30 mars 2008 19:52

När vi var o handla förut så fick JAG visa leg för att jag köpte herrljunga fucking vanlig cider? trodde kärringa bakom kassan drev med mig först, men icke då, det var visst något nytt.

Att jag sedan fyller 26 iår men ändå fick visa leg känns la rätt bra:) men löjligt att man inte ens kan köpa vanlig dricka i affären numera för att oroa sig över att man kanske glömmt leget hemma...hmmm....fjantigt.

Av Anna - 30 mars 2008 16:46

Nackdelen med att ha innekatt är att dom risar som små huliganer, iallafall våran ena! Klöser på datorn så tangenterna lossnar på vår nya dator, använder våran nya svarta skinnsoffa som klösbräda den med...stoppningen tittar numera fram, hon välter ner ALLT som står upp, typ våran dvd spelare farde i golvet och gjorde ett hack i vårat nylagda golv...hon pissar utanför lådan när hon tycker att vi inte byter lådan tillräckligt ofta....and so it goes on.

Men hon är min lilla bäbis ändå:) man blir bara så frustrerad ibland, men man förlåter dom små liven lika fort. Ja menar..tänk när man får barn? hur mycket kommer inte dom pajja och förstöra? lika bra att vänja sig med katterna:)

Av Anna - 30 mars 2008 13:16

Vart är solen denna söndag? ville ju sitta gotta mig på terassen ifram o bara njuta.


Helgen har gått lika fort som vanligt. Börjar bli lite nervös inför onsdagen, eftersom jag verkligen vill ha det jobbet. Tänk så nära jag kommer få då? knappt 1 km:) fast det kanske inte alls verkar bra när man väl kommer dit? vi får se iallafall.


Var framme på stan med liberth igår, mycket trevligt, nu ska vi se till att umgås mer.


Planer på att dra till överby idag...hitta bara en blus igår, me need some mooooore stuffs.

Ovido - Quiz & Flashcards