Alla inlägg under februari 2009

Av Anna - 7 februari 2009 16:42

Buhuuuu.

Jag lööve att spela sims! Lite nördigt? Jorå. Kul? JAAAA.

Sims 3 skulle släppas denna månaden, har längtat som fasen. Men vad såg jag förut? Releasen är framskjuten till 11 fucking Juni!!!!!


Nu är jag depp.

WHAT THE FUCK.

Av Anna - 6 februari 2009 22:56

Sen jag skrev om ögonmigrän här i bloggen så har nästan alla mina referenser kommit hit pgr av att dom sökt på det. Det verkar vara en vanlig sjukdom, mer vanlig än man tror! Jag hade då aldrig ens hört talas om det förrän jag tog tag i saken och sökte om mina symptom på nätet. Hypokondriker som jag e ;)) Men det står att man försäkerhets skull alltid ska få det undersöks av en läkare, så det ska jag ta upp nästa gång jag ska dit på besök.


Hej på er andra som har tomtebloss i ögonen ibland :)

Av Anna - 4 februari 2009 17:44

Fick hem en liten tidning ifrån h´m idag med sommarkläder, fasen vad underbart det såg ut, tänkt att kunna strosa runt i små söta linnen och korta kjolar och känna värmen ifrån solen, mumma! Hittade iallafall FÖR mycket som jag vill ha, massa massa mycket! Livsfarligt för en shoppingdåre som moi.


Ska välja ut mina favvosar och visa er sedan.

Why

Av Anna - 2 februari 2009 17:26

VARFÖR är det så svårt att få tummen ur röva och göra det man ska ??? Kan någon vettig människa svara på det?




Ovido - Quiz & Flashcards