Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Anna - 6 oktober 2008 20:30

Det var inte igår jag skrev här, me know.


Idag är jag glaaad, minus 5,9 fucking kilo har jag gått ner nu *jippi*.

Jag är så jävla stolt så det inte är sant, dessutom har jag fått med mig fredrik i mitt hälsosamma tänkande med, känns underbart. Vi äter nyttigt, rör på oss, försöker att inte hamna framför dumburken direkt efter jobbet utan att göra saker, dessutom kör vi avslappningsskivor och försöker komma isäng itid. Vem kunde tro detta om oss för några månader sen? haha världens lataste par ;) Igår var vi ute och gick i nästan 1 timme i regn och blåst, men fy fan vad man mår underbart efteråt, det firade vi med ett varmt bad:) Det märks både på humöret och sina tankar att allt blir mer lättsamt och glatt när man sköter om sig själv.


På torsdag är det personalfest inne på jobbet, det är jag och en till som har annordnat detta. Vi ska baka egna pizzor i bagar stugan och så har jag fixat dit en homeparty försäljare ;) kommer bli så trevligt så. Så imorgon blir det järnet hem efter tha work och leta efter något nice att ha på sig.


Nej, dags att föna håret torrt!

Ovido - Quiz & Flashcards