Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Anna - 17 oktober 2008 21:46

Denna låten med Akon är STÖRTSKÖN!!!

Av Anna - 17 oktober 2008 21:40

Ibland måste man får vara ego och visa upp sig, det stärker en själv, OR? ;)


Av Anna - 17 oktober 2008 21:15

Jahapp då är fredagen snart till ända då.

Vad har vi gjort idag då?

Jo vi har flängt runt på alla bilfirmor istaden och kollat på bilar, även tagit en jättesmarrig fika på ett café och så blev det en snabbrunda på staden där min älskling köpte en gooooosig halsduk/sjal till mig som jag löve! En sak till att strycka på listan ;) Titta!!


Sedan bjöd vi över oss själva till mina föräldrar på en kopp kaffe!


Nu har vi precis smällt i oss en pizza, hemmalagad dessutom! Vi har total stopp på utemat framöver, jag har inte ätit skräpmat på ungefär 10 veckor nu *stolt*. Det är den hälsosamma stilen som gäller numera. Men ibland får man unna sig något gott som idag. Titta vad fin min pizza blev!



Nu är jag smällmätt!!


Ha en bra kväll!

Av Anna - 17 oktober 2008 20:44

Jag säger bara en sak, se och njut och får ni inte tårar i ögonen så är ni inte mänskliga!

Ovido - Quiz & Flashcards