Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Anna - 14 oktober 2008 16:35

När man bara sitter hemma såhär så hinner man plöja igenom många bloggar. Det är då tankarna börjar snurra. Varför verkar det som alla har ett så jävla innehållsrikt liv? Hur orättvist är inte det!! Dom är kända, dom har pengar, dom köper va fan dom vill, dom flyttar utomlands, dom bloggar ifrån en underbar strand, dom har perfekta kroppar, dom kan unna sig what the fuck dom vill. Sånt är fan inte kul att läsa när man själv sitter hemma sjuk i mysbrallor och trummar på fingarna för att man inte har något att göra.

Folk säger att man inte blir lyckligare av pengar, och jag säger - Klart som fan man blir!!!!

Ett rörigt inlägg jag vet hehe. Blir bara allmänt avis när man hamnar på dessa sidor ibland. Jag vill med ha ett liv i lyx.


Av Anna - 14 oktober 2008 11:53

Fy fan vad pissigt tråkigt det är att vara hemma och va sjuk!!!! Rastlös till tusen, vill bara bli pigg igen och frisk, få orken tillbaka så man kan träna och städa och jag vet inte vad. Ligga som en jävla broccoli isängen och dega känns fördjävligt.


Vad har annars hänt?

Jag har blivit mörkhårig minnsan. Trivs kanon. Nästa gång ska jag satsa på en liten mer rödaktig färg, kastanj, magonhy, jag vet inte. Men det är förbannat snyggt när man kan ana att håret skiftar i rött. När orken kommer tillbaka ska jag slänga upp kort.


Var på arbetsintervju förra veckan, lätt den värsta jag varit på. En hel bunte med frågor som tog 55 minuter. Får svar om 2 veckor. Fy fasen alltså, intervjuer är det värsta jag vet!! Sitta och bli uttittad och utfrågad i minsta detalj, sen blir dom tysta rätt som det är och skriver ner massa saker på deras papper, varför får man aldrig se vad dom skriver??????


Nej nu måste jag hämta kaffe för min stackars lilla ömma hals.

Bye.



Ovido - Quiz & Flashcards