Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Anna - 19 oktober 2008 21:14

Ååå imorgonkväll ska jag på aroma massage, gud vad skönt det ska bli!

Verkligen ett sätt att ladda upp kroppen på igen efter man har varit sjuk.


Har lite planer på att börja läsa 2 st kvällskurser, undra om man orkar med det samtidigt som man jobbar heltid? hmm. Skulle iallafall vilja ta ett ECDL körkort ( tror det heter så ) eftersom många kräver att man har det när man söker administrativt jobb, dessutom skulle jag vilja bättra på min engelska, något som dom flesta jobb vill att man kan ganska bra numera.


Ska spåna runt på detta.


Snart är det dags att gå sussa bingen, fy fasen vad tråkigt.


Av Anna - 19 oktober 2008 18:08

Jahapp då är det time to work imorgon igen då, jag är inte 100% bra än så vi får se hur det går, bara att bita ihop. Jag fattar verkligen inte HUR fort dagarna går, man hinner knappt vakna förrän det är dags att gå lägga sig. En vecka känns som en helg. En helg känns som en dag. Blir stressad bara jag tänker på det!


Nej nu är det dags att hänga upp tvätt och sen ta ett långt och varmt skönt bad! Jag är helt klart badberoende! Förstår inte hur någon kan klara sig utan ett badkar ?


Gud sikket meningslöst inlägg haha. Help me.




Ovido - Quiz & Flashcards