Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Anna - 28 oktober 2008 19:02


Typ ja, så har nog jag sett ut idag på jobbet ;) Jag vet inte vad det är men all jobblust är som borta, har haft väldigt enformigt arbete denna och förra veckan och då är det klart det känns segt. Men jag bara längtar efter helg!! Varje morgon är en pina att gå upp, hela kroppen skriker - MEN MÄNNISKA SOOOOV!! :)


Dessutom är jag party sugen som fan! Hittade en asläcker party topp igår som jag vill använda nuuu ;)

Av Anna - 28 oktober 2008 17:54

Det var längesedan jag skrev något om hur det går med viktnedgången! Har ju hållt på nu sedan mitten av aug! Och jag har faktiskt inte ätit skräpmat ute, typ pizza, hamburgare eller strips sen dess! Kors i taket! Det bästa är att jag faktiskt inte ens är sugen, förut var det som en slags drog, jag kunde äta det nästan varje dag!


Jag har gått ner i vikt varje vecka sedan jag startade, förut förrförra veckan då jag var sjuk, då gick jag upp 0,5 kilo ;) men det är redan borta!

Jag är så sjukt stolt över mig själv så det finns inte, det går ruggigt lätt och jag har lärt mig nya vanor som att äta nyttigt och ofta och dra ner på godis och allt med onödiga kalorier i. Det svåra är inte att gå ner i vikt, man kan fuska sig till en smal kropp genom radikala soppdieter men det svåra är att behålla vikten och lära sig äta rätt! Det känns som jag lyckats med detta.

Jag är GLAD och jävligt nöjd.

Och det viktigaste är att få unna sig saker ibland, som godis och glass, annars skulle jag bli galen. Man kan äta allt, men med måtta.

Ovido - Quiz & Flashcards