Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Anna - 16 oktober 2008 23:48

Jag kom på ytterligare 2 saker att lägga till på min vill ha lista!! Kan nog säkert lägga på 100 000 st till men men, man kan inte få allt ;)



Zoom blekning av tänderna! Gjorde detta för lite mer än 3 år sedan, blev jättenöjd. Man fick inte såntdär tillgjort vitt leende utan väldigt naturligt. Ska hålla i sig 3-4 år, så det börjar bli dags nu. Om det är något jag hatar eller rent ut sagt äcklas av så är det gula tänder! Huamig.


Och sen vill jag testa på soldusch! Me LÖVE att vara brun och fin, men vägrar lägga mig i cancer solarium. Så detta kan vara värt att testa nu i höst och vinter mörkret så man slipper se blek och grå ut. Inget kan få en att känna sig så snygg och fräsch som en snygg solbränna!


Gonatt!

Av Anna - 16 oktober 2008 20:18

Kom iväg och kollade på bilen iallafall! Har frusit konstant sedan jag lämnade hemmet och kände hur trött och seg jag var, sånt känner man extra mycket när man gör annat än ligger inne.


Bilen var kanon! Den gick som ett skott med, 240 hk :) Så planen med en liten bensinsnål bil försvann.

Vi fick ner priset rejällt och slapp den obligatoriska kontantinsatsen då han kunde ta våran gamla rishög som en *kontantinsats*


Så nu ska vi tänka och tänka. Vi har ju ingen vinterbil just nu, och den vi kör just nu ska ju ställas av snart, pärlan får icke köras under vintern med all salt på vägarna. Så det känns som en vardagsbil vore bra att ha typ snart innan halkan kommer.


Har köpt skvallerblaska som jag nu ska frossa i! Love!

Av Anna - 16 oktober 2008 15:58

Klickade föresten hem stövlarna som jag visade nedan för en stund sedan, gissa vem som e nöjd nu ;)


Bara 3 saker på vill ha listan kvar.


Ååååå varför är det så kulikul att shoppa föööööör.


Ska leta vidare efter en mega gosig stor halsduk nu med.


Hihi.


När man är irriterad ( läs inlägget nedan) får man göra andra saker som piggar upp en:) Shoooooppa. Right girls?

Av Anna - 16 oktober 2008 15:53

Ååå ibland kan en karl göra en sååå irriterad, som förut.


Jag har legat hemma SJUK hela veckan så kläcker han ur sig - Har du inte städat någonting hemma? Vem blev röd om kinderna då, joo JAG. Jag sa att nästa gång du är sjuk så kan ju du städa. För jag vet, när killar blir sjuka så blir dom som barn.


Sen bestämde vi förut att vi skulle åka kolla på en bil i töreboda, för jag känner att jag måste ha luft och komma ut från detta bakteri hem iallafall en liten sväng. När jag är klar hör jag - Men måste vi åka idag? vi kan väl åka imorgon istället, jag måste hinna klart med denna bilen.

Kan man inte kläcka ur sig sådant lite tidigare, typ innan jag får ta all min ork till att göra mig någorlunda mänsklig.


Karlar är sååååå dumma ibland.

Av Anna - 16 oktober 2008 13:30

Saker jag måste ha ( läs VILL ha ) snarast!


Nya höststövlar i beige, så jäkla snyggt! Dessa ska jag lägga beslag på snarast!


Proactive kitet! Super bra för mitt annsikte, eftersom jag fortfarande lider av tonårshy, sucka. Varit utan detta nu ett par veckor och det märks. Dyrt men ack så värt det.


 En stooooor gosig stickad halsduk att svepa in sig i när det är kyligt ute, gott gott.


Och sist men inte minst, jag vill fixa fransk manikyr! Det finns inget finare och fräschare än ett par välgjorda naglar!


Vilket får mig att tänka på ett senare inlägg jag skrev - Man BLIR lyckligare av pengar, eller iallafall snyggare ;)

Av Anna - 16 oktober 2008 13:11

Hade tänkt dra och jobba idag, men orken fanns bara inte där, halsen är fortfarande kass och nu har rethostan börjat, sucka. Och orken är lika med noll, skulle kunna ligga still och bara söva 24/7 känns det som. Men man får pina sig och försöka göra annat, annars blir jag galen.


Men jag verkligen hatar att vara hemma från jobbet, men ser pengarna som försvinner och man får samma känsla som när man skolkade från skolan.


Mia, vi får leka när jag är frisk eller ska jag säga, friskare ;) Det vore mysigt med en fika ihelgen! Varm choklad och en söt kaka, va sägs?


Känner mig allmänt stressad, F:s pappa hade frågat om inte dom, F:s farmor och hans mormor och morfar kunde komma på en fika ihelgen till oss, eftersom alla inte har sett hur vi har det än sedan vi flyttade. Hur ska man hinna med? Varför fråga en sån sak när dom vet att jag är SJUK! Vem ska städa och baka fikabröd innan? haaaaalllååååå. Stress, stress.

Ovido - Quiz & Flashcards