Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Anna - 15 oktober 2008 22:15

Okej förra veckan gick jag från blond till brunett. Ingen big deal som det sägs på tv, för jag brukar bli mörkhårig vid denna tiden.


Men vad tycker ni?

Blond eller Brunett?

Av Anna - 15 oktober 2008 17:17

Det verkar vara baby yra just nu. Alla skaffar barn! Facebook är fullt med bilder på vänner som nyss klämmt ut en liten sötnos, vissa håller på och bakar den i ugnen än. Det känns som man snart är den enda kvar som fortfarande inte känner sig redo, eller iallafall har svårt för att ta ett sådant stort beslut. Jag är så himla glad för mina vänners skull, det är inte det. Det är bara så stort att ta in den. Mina partypinglor är mammor? Hallå, jag känner mig fortfarande ung och inte alls redo för att inta mamma rollen. Man blir lite stressad bara.


Nej nu ska jag dra mig till badet som ja skulle gjort för 10 minuter sedan, men denna dumburk är som alltid svår att slita sig ifrån.


Puss

Av Anna - 15 oktober 2008 00:01

Man får en del frågor ibland - har du en blogg? kan jag få adressen till din blogg. Mitt svar blir alltid att jag inte har någon blogg.


Vill inte att det ska bli som sist, ALLA visste vad man gjorde. Ingen behövde typ ringa längre. Jag bloggar för jag tycker det är kul, men det blir genast lite jobbigt om man vet att alla man känner läser den. Därför slutade jag förra bloggen.


En del har kanske hittat mig ändå, det blir väl så.


Näj nu ska jag och min förbannande hals gå lägga mig *ont ont ont*

Natti

Ovido - Quiz & Flashcards