Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Anna - 26 oktober 2008 16:51

Tjaa!


Ännu en söndag fylld med ångest inför att det snart är måndag igen! Fy! Dessutom ska jag få svar ifrån ett jobb som jag var på intervju hos för ett tag sen senast denna veckan, *nervöst värre*

Många tankar angående jobb situationen snurrar varje dag i mitt huvud, vet inte HUR jag ska göra med allt.


Annars har vi varit iväg på shopping idag, men vi var så jäkla trötta så vi gick mest omkring som zombies. Hittade dock en jättesnygg bling bling klocka i herrmodell som jag la beslag på och en gosig tröja. Sedan blev det storhandling av mat påvägen hem.


Igår var det lite fest i skövde, firade älsklingens kusin som fyllt år, så alla hans kusiner träffades plus respektive. Dom hade bokat bord på en resturang och sedan var det hemmafest, så vi kom hem sent igår, riktigt trött idag.


Ha en bra kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards