Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Anna - 13 oktober 2008 22:03

Schit jag verkligen LOVE Britney spears nya låt och video!

Den ska lätt få hänga med i mp3:an när man tränar.



Av Anna - 13 oktober 2008 21:56

Oj då, sikken pörrig förändring det blev i bloggen, nice ;) eller hur? ;)


Annars då?

Här är det inte så bra. Är sjuk, sjuk och sjuk. Hade frossa hela lördagen, på natten vaknade jag flera ggr av att jag knappt kunde svälja, gjorde ont till förbannelse, sen på söndagen kom febern, börjar tro det kan va halsfluss. Brukar få det 1 gång per år. Inte kuligt alls.

Men nog om mina sjukdoms symptom.


Festen i torsdags blev lyckad! Inte så många som festa till det dock, själv drack jag bara 3 glas vin. Pizzorna vi bakade blev svinigt goda och homeparty visningen blev otroligt lyckad, köpte även lite stuffs ;)


Allt för nu.

Ovido - Quiz & Flashcards